Przeskocz do treści

wizerunek pracodawcy: jakościowy, czy jakiś?

19-09-2015

W kontekście pytania o employer branding nacisk na „doświadczenie” oznacza, że absolutnie każdy pracodawca powinien działać etycznie, zgodnie z obowiązującym prawem, a relacje z pracownikami powinny być oparte na wzajemnym szacunku i świadomości wspólnego celu. Trzeba tu pamiętać, że określenie „pracodawca” nie oznacza jakiegoś mitycznego tworu, ani też nie jest równoznaczne z właścicielem lub prezesem. Wizerunek firmy tworzą wszyscy pracujący w niej ludzie, dla każdego pracownika za logo pracodawcy stoi jego bezpośredni przełożony, inni koledzy z zespołu lub współpracownicy.
Ten artykuł o kondycji polskiego employer brandingu ukazał się w tegorocznej edycji „Kompendium HR”, wydanego przez Grupę Pracuj. Czytaj dalej na SlideShare…

No comments yet

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: