Przeskocz do treści

insight, czyli dlaczego nie wystarczy zbadać

21-12-2015

Od dobrych czterech lat mówimy o znaczeniu strategii, planowania i pomiaru skuteczności działań w kontekście employer brandingu i chyba można już zaryzykować stwierdzenie, że widać tego efekty: wielu pracodawców faktycznie zabrało się za zbieranie danych dotyczących procesu rekrutacji, oczekiwań kandydatów, opinii pracowników czy trendów w komunikacji. Ale dane te trzeba jeszcze zanalizować i wyciągnąć wnioski, które przełożą się na komunikację. I z tym najwyraźniej wciąż jest kłopot. Tym, czego wciąż mi brakuje w działaniach wizerunkowych pracodawców, jest solidny insight – wgląd, wnikliwa diagnoza, trafnie definiująca punkt widzenia grup docelowych, który leży u podstaw uzyskanych w analizie wyników. Co to jest, skąd się bierze i co daje insight – czytaj w Magazynie Employer Branding…

No comments yet

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s

%d blogerów lubi to: